Ensam hemma

Tillsammans med lillebror lämnade vi av pappa i Arlanda i lördags. Tre månader i Chile ska han vara. Det är skönt o kunna vara ensam några månader framåt, men det kommer bli tråkigt i längden. Är van med att han är hemma typ dygnet runt. Har en massa läxor och kommit igång med träningen oxå så håller mig ändå sysselsatt. Träffar vännerna då jag har tid, men blir lite enklare o koncentrera mig på läxorna hemma (trodde jag) sitter med en uppgift i sista sekunden. Har inte kommit in i pluggandet helt ännu. Jag kan sätta på datorn o ska börja skriva, efter en minut håller jag på med annat. Kan skriva två rader o sen klickar jag på annat. Jag har koncentrations svårigheter men ibland känns som en överdrift. Försökte göra allt jag hade i tankarna bara för att bli av med det o fortsätta med plugget, men neeej jag lyckas alltid hitta nya saker o göra. Måste övertala mig själv att inte göra annat.. Har ju kunnat göra det förut så det borde inte vara så svårt egentligen. Jupp, tbx till uppgiften.
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0