Det räcker nu!

Nu har det gått för långt. Jag har inte varit mig lik på länge nu. Jag kommer försent till praktiken, ofta varit i andra tankar, blev ofta kort i orden. Why? Love! That's why.
Att släppa taget om någon man älskar är nog en av dom svåraste besluten man måste ta. Jag kände att jag var tvungen att ta det beslutet.. Annars hade jag gått under, och jag hade redan börjat sjunka. Medan senare då han funnit sig själv hade jag inte varit på samma nivå längre, utan legat under och försökt och finna mig själv. Bryta kontakten var det sista jag ville göra, men jag gjorde det för min egen skull.

Tidigare idag fick jag spel på mig själv. Jag har deppat länge nu. Enough! Ja, du finns i mina tankar. Ja, du finns kvar i mitt hjärta. Och det kommer du vara väldigt länge! Det vill jag inte ändra på heller, men det är mig jag vill ändra på. Jag vill inte må skit längre. Livet går vidare och jag kan inte svika livet. Vill inte missa allt jag vill göra och se. Kommer fortsätta kriga framåt som jag alltid gjort!
Som sagt: Fackin' eyyy 2011 kan bara bli bättre!! =)



den 25:e januari ca 13.30 avled farfar..
R.I.P
Pedro Rodriguez Sanchez



Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback