Bye 2010 and Hellooo 2011 !!

Det var länge sen jag var här inne o skrev nåt.
Otroligt mycket har hänt under tiden. Har haft fler underbara dagar än sämre iaf och det är jag glad över.
Jag kommer berätta lite om hur jag haft det men först vill jag börja med vilka mål jag hade och som jag uppnått =)

  • Genomföra hela SocPed utbildningen Check!
  • Gå ner från 60 kg till 57 kg (genom träning) Check! Fast hamnade nere i 55 kg helt plötsligt tack vare morgonfysen.
  • Komma med i SGL Finalen 2010 Check! Fick min första medalj nånsin, silver oxå :)
  • Palla genom hela HT med Ekonomi studierna Check! Fick rätt bra slutbetyg dessutom.
  • Ta körkortet innan årets slut Check! 30/12 fick jag den :D


Kortfattat av vad som hänt 2010 sen sist jag skrev:
Farmor avled... R.I.P ♥ Gjorde slut med killen jag var tillsammans med i tre månader. Why? För att jag märkte att jag inte hade känslor honom, det var inte honom jag blev kär i utan blev kär i kärleken. It didn't work. Tränat, tränat o ska fortsätta o tävla ;) Var i ett förhållande med, kan kalla honom för Prince of Egypt, underbaraste tiden jag haft med någon, känslor jag aldrig känt förr dök upp. Blev dumpad.. Har aldrig någonsin gjort så ont i mig som när han inte var min längre.... Banden med vänner och familj blir bara starkare o starkare =) Jag fortsätter att utvecklas och växa i mig själv. Och sen har ni listan på målen jag haft *pekar upp* !



2011 kommer bara vara grymmare!
Ny träningsklubb, med andra ord hårdare träning. Resor som Island, Egypten och mycket annat! :D
Bara vänta o se, men så länge

PEACEEE!!!!


Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback