Oturen vände

Under denna månad har jag lyckats tappa bort min sked som jag haft sen jag var 15. För er som undrar vad jag gör med en sked, en tesked för att vara exakt, jag böjer mina ögonfransar med den. Varför jag inte använder en ögonfransböjare är för att dom klipper av mina fransar och skeden kan jag själv välja hur jag vill ha dom. O nej, det är inte bara o ta vilken sked som helst för alla är gjorda annorlunda.. Sedan lyckades jag glömma kvar en rätt dyr påse på tåget på väg in till stan. När jag väl insåg det var jag på väg hem. Då var det bara ju bara o glömma den, tog o kolla på en mma match på luren för att komma i andra tankar. Tung match var det iaf, killen som vann var en armad. Riktigt grym var han! Sen hände det väl andra grejer som inte var värst roliga. Fast det är ju ingen nyhet att jag är klumpig fast jag brukar ju ha koll på grejer =/ men sånt händer :)

Iaf! :D imorn ska jag åka ner till stenkullen för att jag hittat en bil på bytbil.se som är super skick för o vara en 07:a. Volvo s40 så klart :p ville redan ha en sån första gången jag åkte i en. En kollega hade hyrt en pärlvit. Egentligen ville jag ha en pärlvit men nöjer mig med att den är svart :)) ser ändå bra ut. Det är väl turen som vände hehe så imorn kan jag säga om jag tar hem min man haha ja för denna kommer absolut ej vara en tjej som alla andra. Min kommer vara en man!




Peace out! :D
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0