bara bla bla

Hap, en vecka o man var inne på fb igen, lol. Aja, har ändå inte så mycket annat för mig. Fastnat med att följa Smallville, kollar på fotboll oftare där jag följer vissa lag och skolan är typ slut :D äntligen. Säger typ för jag har ett omprov och muntliga nationella som jag missade. Men annars är det över! Har tre veckors jullov, bästa!

Om sju dagar fyller jag 27 bast :) känner mig fortfarande som om jag vore 18 men en mycket mognare och visare 18 åring. Visst, mina leder pallar inte lika mkt som tidigare :p men det får vara, får ju testa nya grejer helt enkelt =)

Finns vissa som säger att man börjar bli gammal och borde skaffa barn snart osv. Klart jag vill ha barn men hallå?! Vill inte sätta in ett barn i världen så länge jag inte har någon man. För det är vad jag tycker mitt barn förtjänar, en familj. En familj där både mamma och pappa finns med i bilden som har mycket kärlek att ge med sig till det lilla barnet. Håller du inte med? Men själva tanken att ha mitt egna barn i famnen där den ligger o gör sina små ljud och viftar med sina små händer är helt enkelt underbar.
Och man, letar jag inte ens efter, det kommer när det kommer. Har inte bråttom.
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0