Seminar with Matt Thornton

Har varit lite off nu ett tag. Bara jobbat, tränat o pluggat. Det är ändå bara 3 månader kvar i plugget. Skööönt!

Måste berätta om mitt första träningsläger med klubben i Norrköping. Ett seminarium med Matt Thorntorn som är grundaren till Straight Blast Gym International och Travis Davison, båda svartbälten från USA. Det var folk där från sthlm, norrköping och Danmark (som jag vet). Det var en intressant helg med många grund positioner och escapes. Ett tag blev det så mycket så jag höll på o somna sittande mot en vägg. Ingen nyhet att jag kan somna lite överallt :p
Anyways, vi som var nya på klubben och följde med på seminariet hade en helt annan bild av hur det skulle vara på "lägret". Vi hade förväntat oss mycket mer träning, ha en lugn kväll med alla, lite mer organiserat. Ehm, efter fösrta passet får vi stressa i oss mat för vi har 1½ timmes lunch, vi beställde mat på en thai restaurang där serviören OCH kocken sa till oss att vi kunde få ut maten inom 20 min, men som tog 35 min. Vi fick slänga i oss maten en kvart innan nästa träningspass skulle börja. Sen får vi reda på att alla ska till en krog o festa. Dagen efter gick vi o köpte lunch innan första passet så vi kunde vila innan nästa pass. Jag säger inte att jag inte hade kul för det hade jag verkligen haha :D men till nästa gång så är vi beredda iaf för det var ingen som hade förvarnat oss om hur det är på såna läger haha

Här är iaf några foton med gänget från seminariet och tränarna.




Priit Mihkelson (Estonian guy :P) & Matt Thornton




Travis Davison
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0