News =P

Nu är hallen äntligen färdig målad.. Ser mycket bättre ut än tapeterna innan.

Before                                             After

 

Min helg har varit annorlunda än vad den brukar vara. För första gången någonsin jag kan säga att jag går på en date. Det ordet existerade inte i min värld. Chilenare är han oxå.. Det är nytt haha jag som alltid har varit anti chilenare.
Men iaf så var jag på date med den här killen från klubben. Vi träffades både fredan efter hans träning, vi åt grekiskt *gott* och jag satt inte o dampa som jag brukar göra, och lördan då vi gick o tog nån drink innan bion och sedan fortsatte kvällen med en fika o nån till drink tillsammans med en annan träningskompis med sin kollega som vi träffade på vid t-banan. Jag hade riktigt trevligt med honom. Det blev aldrig nån pinsam tystnad lr kändes tillgjort. Det kändes bra helt enkelt, från båda hållen, så vi kommer fortsätta träffas för o lära känna varandra ^^

Unique personality pursuing dreams

Comments
Sent by: Madde

Nämen, vem är han??? Chilenare också...Hmmm nu blir jag intresserad också :) Berätta Yesi :)

2010-03-25 @ 12:46:41
URL: http://madeliita.blogg.se/

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0