Long time no seen!

Alöö! Ett tag sen jag skrev.. Har haft annat för mig så inte orkat logga in o skriva något. Men idag fick jag lite tid över. Gick tidigare från träningen för att min rygg inte pallade. Har haft rätt känslig rygg på senaste veckan o trott att det är för rygg övningarna vi gör på uppvärmningen. Men idag märkte jag att jag har en ryggkota som åkt ur led då säger man bara "wohooo mr. naprapat här kommer jag!". Så jag ska ta det lugnt och skippa träningarna fram tills på lördag då vi har tjejseminarium med Sveriges bästa brunbältare Tove Södersten som ska förbereda oss lite inför matcher.
I lördags så hade vi tjejträning med Jennifer Giuola Pettersson, lila bältet från HILTI. Hon höll en riktigt grym träning. det kom 3 tjejer från Lijeholmen BJJ & MMA, en från HILTI och vi var 4 från vårklubb. Det var vit, blå och lila bältare med. Vi körde bra uppvärmning med olika övningar, nya för vår del som inte kört den på klubben. Och sen körde vi sparring där vi börja från gard, mount, monkey grip, knä, vad som, det vi kände vi var sämst på. Riktigt nice träning som sagt.
Förutom att ha jobbat och tränat har jag försökt att fortsätta med fördjupningsarbetet. Bara 7 veckor kvar av skol tiden. Måste bolla mer med min kontakt i skolan.

Min bror Franki har lagt golv i sitt o mitt rum. Han gör det skit bra och snabbt! Han borde bli byggare, väldigt händig. Så våra sovrum är snart färdig renoverade, måste måla mitt rum and its gonna be niiiceee! :P Kommer sätta in några foton på det då det är färdigt.

Unique personality pursuing dreams

Comments
Sent by: Anonym

buuuuuuuuu

2010-06-29 @ 20:28:42

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0