:)

Att vakna till väckar klockan i mörker är inte som att vakna upp till solen som skiner in genom fönstret. Jag vaknar glad och kan känna glädje hela dagen. Igår hade jag 1½ timme på mig innan träningen börja och jag var redan i stan. Tina skulle börja jobba inom 20 min och Kamal skulle bli hämtad av en kompis på jobb. Så vad skulle jag göra? Jag ville inte in i affärer för jag visste att jag skulle köpa något onödigt. Till slut bestämde jag mig över att gå en långpromenad. Gick från t-centralen - kungsträdgården - gamla stan - slussen - medis och vidare till söder. Det var skönt väder för att gå en promenad och döda tid. Länge sen jag gick den vägen. Tittade på alla som gick förbi, stressade sthlms bor, fotande turister och rastande hund ägare. Skönt att inte behöva stressa och kunna gå i sin egen takt. Passade på att rensa lite tankar oxå, behövs då o då.

Well it's another sunny day and I have to go to work. Peace! =))
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0