Ya man!

Då var man igång igen =) för något år sedan sa jag att jag hade lagt ner kampsporten. Men assååå det är en del av mig så jag har börjat igen :D fast denna gången blev det BJJ. Niiice är det! skit kul o rulla. Igår var det min andra dag på klubben åfan vilken träningsvärk jag har. Riktigt skönt o känna av den igen. Stockholm Bjj Center, bra tränare, bra stämning, flera pass i veckan, billigt o man kan träna SW o MMA oxå. Gillade stället.
Another thing, tyckte jag såg en kille jag träffade då vi firade min födelsedag som verkade skit trevlig. Eftersom mina vänner supa mig under bordet har jag bara ett litet minne om hur han såg ut. Nästa gång jag ser honom ska jag fråga om det är han. Kommer bli lite komiskt, för jag kommer inte ihåg vad vi snacka om, o vi snackade rätt länge! What ever, skadar inte o fråga lr hur?! lol .. Ska rulla idag med.

See ya!
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0