Still rollin'

Nu har jag nog sökt över 60 jobb iaf. Har fått fyra samtal för intervjuer o gått till endast en av dom, för dom andra tre låg över en timmes resa ifrån för 3 timmars pass. Är inte lönt o resa så långt för så lite timmar.
Intervjun inför jobbet som personlig assistent ligger på södermalm och det är 75% så det var bra. Ett stort MEN, tiderna var rullande dag och kväll. Det gillar jag inte... Vill inte jobba så igen. Jag var så tröött då jag satt på intervjun, orkade inte äns tänka, så jag sa till dom att jag kan testa. Märkte sent igår att jag inte är så intresserad av jobbet längre.
När jag kollade mitt mail igår såg att jag att biträdande rektorn från skolan där jag jobbade som elevassistent i höstas hade mailat o frågat om jag fått jobb än och om jag är intresserad av att jobba med samma uppdrag. Ja det vill jag! Dag tid o det var kul o jobba där. Men jag är ju inte anställd på Vikariepoolen längre så jag försöker få tag på henne för att kolla om dom anställer privat. Håller tummarna för mig själv :P
Nog om jobb.
Träningen går som smör. Fortfarande lika roligt, men det börjar kännas i lederna lite. Man känner att man lever iaf :D Vi har en tränare från Estland som heter Priit Mickelsson. Grym är han. Han ger inga direkta svar han låter oss testa oss fram och har vi inga frågor så avslöjar han inget "Jag ger er ett problem som ni ska lösa, har ni inga frågor kan jag inte ge några svar". Hans tankesätt är sjysst tycker jag.
Gå gärna in o kolla på hemsidan --> Stockholm Bjj - Center
Unique personality pursuing dreams

Comments
Sent by: wife:)

duktig du e min lilla tøs :) mamma e stolt

2010-01-28 @ 19:15:22
Sent by: Anonym

fan vad skumt att jag hamnade på din blogg, ingen aning om hur dessutom.

tränar också på bjjcenter. :)

2010-01-30 @ 13:07:28

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0