2010 - another year

Har haft riktigt mycket att göra på senaste veckorna. Packa o fixa o plugg o pappersarbete o bla bla bla. Har inte haft ork o göra så mycket annat. Låg tom efter med mina uppgifter. Men lyckades göra 2½ av 4 innan skolan imorn.
"Och så varde ljus!" så gick jag runt o sa varje gång jag satte upp en lampa i den nya lägenheten. Man måste ju ha lite roligt?! Har precis flyttat till Alby. Inte Stockholms hetaste område men större lägenhet. Det är inte så att vi kommer att hänga här ute heller. En 4:a där pappa, jag och Francisco ska bo =) "först kickade först tillbaka" lol. Vi har ju växt upp och beter oss inte som förr. Det är mycket man har insett med tiden och mycket mer man kommer att inse ju äldre man blir. Plus att vi sparar pengar hehe :P
Behöver minst 2 timmars massage så ont i axlarna jag har .. nån som ställer upp??
Måste skicka mig själv till en massör.




Senast i september hade jag skrivit upp några mål jag hade:
[x] Hitta ett jobb som betalar bättre eller flera vikarie jobb.
[  ] Brottnings VM i Danmark den 26:e september.
[x] Canada
[x] Klara den här terminen på kursen.
Canada! Har jag ju berättat lite om =)
Fick ett uppdrag som elevassistent i en skola. Gick skit bra, men tog slut till jullovet. Dom skulle iaf höra av sig ifall dom hade resurser denna termin.
Klarade av förra terminen i skolan gick som smör. Denna termin verkar vi ha lite mer press på oss.
VM i Danmark missade jag. Jobbade den dagen och hade inte råd att åka ner..

Arbetslös fortfarande och ansöker till olika jobb. Väktare är ett av jobben jag sökt som. Hade varit kul o testa, egen uniform .. yea :P

New goals:
* Köra hårt med uppgifterna sista terminen.
* Tandläkar besök. Har inte varit hos en tandläkare sen 7 år tillbaka =S not good.
* Byta arbetsförmedling.
* Hitta en bra fighting klubb. Vill köra lite submission igen lr nåt liknande iaf. Will see what I find.




Aaah höll på o glömma. Min lilleeee brooorr, som inte är så liten längre, får sin examen som sjuksköterska nu på fredag och vi ska ner till Karlskrona o vara där hela familjen. Det blir fett =) han har varit duktig och fått godkänt på alla ämnen. Sen flyttar han upp igen. Har inte sett honom sen i sommras då vi var i Cuba. Blir kul o se honom igen. Yeiii DANIEL!!!

Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0