So, whats up?

Har haft två riktigt bra veckor med jobb och träning även fast jag bara gick o träna en dag förra veckan för att jag var sjuk.
Av en slump träffade jag på en bekant som gick på branmans utb. nere i Malmö och precis flyttat till sthlm. Då vi bestämde oss för att träffas upp för att gå o käka ringer en kompis från Malmö o säger att han är i sthlm på nån utbildning. Så vi träffades upp alla tre och käkade på kungshallen sedan o fika. Trevligt hade vi =) Det var ett bra tag sen jag träffade båda så det var kul att umgås med dom.

Pratade med min tränare häromdan och frågade om man kunde ställa upp för att tävla. Jag fick svaret; när du vill. Så matcher har satt sig i mina tankar, men ska ändå köra ett tag till så jag har mer teknik. But it's gonna be fun! Får inte skador som jag fick på thai. Funderar på om jag ska köpa öronskydd, ändå bra o ha vill ju inte få brottar öron. Ska med på ett seminarium som ska vara i Norrköping över en helg. Funny bunny!

Läste Fisniks blogg, killen har kommit oerhört långt. För er som inte vet vem Fisnik är har ni missat något :P haha Elitbrottare från Rosengård och en jävligt bra kille. Snoka gärna i hans blogg som han har på elitportalen. Har honom som länk under FRIENDS.

Allvar!! Jaa jag är 25 nu men fortfarande inte så jävla desperat att ha nån och har inte äns träffat nån än. Varför stressar folk?? STOP IT!! Gå o gift dig du om du vill. Daaaamn!! I'm gonna take my time. Jag vet att när jag är 45 så träffar jag min blivande man :P lol

Ok i'm gonna shuttup now, ska jogga.

See yaaa! =)
Unique personality pursuing dreams

Comments
Sent by: elli

du har mig ælskling :D allways :DDDD

2010-02-17 @ 12:45:46

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0