Kommande veckor

Den här helgen har varit soft. Har inte kunnat göra så mycket med tanke på att t-banorna var inställda och det fanns inga ersättnings bussar. Så jag kom inte långt. På dagarna har vi bara hållt på med lägenheten och renoverat. Lilla toaletten är färdig nu, förutom att vi ska hitta en ny lampa till badrumskåpet och göra nån målning längre fram. Imorn ska vi börja med badrummet så vi kommer inte ha någon dusch.. Men jag har tur för jag duschar ju på klubben.
Nästa vecka blir det som vanligt jobb o träning. Och till helgen åker vi till Norrköping på träningsläger ska bli kul :)
Veckan därpå har skolan jag jobbar på sportlov. Kanske jobbar på fritids 3-4 dagar sen drar jag ner till Malmö över helgen. O denna gång ska jag verkligen ner! Den här vintern är ju inte rolig här uppe där all lokaltrafik antingen är rejält försenad eller inställd.. Jag hoppas bara jag kommer i tid till jobbet och träningen under veckan. Om jag äns kommer någonstans :s

hihi ^^

Juste "A" är hemma i Sverige nu! Har fortfarande inte träffat honom.. Han har ju flyttat till Malmö nuuu. Måste ses o det snart !!
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0