Gliiiiiderrrrr!!

Anställd som elevassistent genom själva skolan med bästa lönen JAG nånsin haft. Triiivsss! :P Garanterat i 3 månader iaf =) men kan bli hela terminen ut beroende på situationen. Tålamod är en dygd.
Härom dagen tänkte jag på att jag är 25 och bor hemma hos min pappa. Inget jag tycker är ett problem längre hehe .. Av att ha flyttat hemifrån första gången redan vid 16 års åldern och sedan köpa eget redan vid 18 år har jag lärt mig att vara självständig och lärt känna mig själv otroligt mycket. Men har oxå lärt mig att jag sparar mer av att bo hemma och har mer möjligheter av det med. Hallååå jag är inte den ända 25+ som bor hemma ;)
Lägenheten vi bor i är skit mysig. Alby känns inte långt från stan längre, det är inte långt till jobbet heller.
Livet leker och jag har kul!
Missat två träningar men imorn är jag igång igen. Mina vänner mår bra och har det bra, super att höra o se deras framgångar.  Saknar Aron som är i Thailand.. NÄR KOMMER DU HEM???? Vill ner till Malmö o träffa dom goa där nere, har gått så lång tid nuu. Men men, snart snart I promiseeee!
Tina Kina och jag planerar sommar resor och säsongs arbete i Norge. Fett med para vettdu! :P lol
Wiiihooo längtar fortfarande till sommaren och planerna att åka Europa runt *håller tummarna*

Känner sån glädje! Bara så haha helt positiv inställningn till allt just nu :D
Meeeeen längtar till min säng just nu så ska sova. Ska upp tidigt imorn för jobb och sedan träning så måste sova ut hehe PEACEEE!
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0