Life goes on ..

Nu har jag sovit helt skumt flera nätter i rad.. Inte kunnat somna för jag tänkt mycket, vaknat av olika anledningar under natten och vaknat minst en kvart innan väckarklockan ringer..
På jobbet har jag lagt märke till att jag börjat ta avstånd av kidsen, men försöker att inte göra det, vill inte bete mig annorlunda än vad jag gjort åren jag jobbat där. En mindre separationsångest, kan det säkert vara..
Meeeeen, livet går vidare :P

Back to my goals this year:

[x] Cuba har jag redan varit i *yeiii*
[x] Jag kom in på kursen och redan börjat plugga.
[  ] Sensation white är nog det jag hoppar över. Suget har försvunnit =P typ.

Some new goals:
* Hitta ett jobb som betalar bättre eller flera vikarie jobb.
* Brottnings VM i Danmark den 26:e september. Hoppas verkligen jag kan vara där och se homie köra sitt game.
* Canada, ooja det är där det händer! ^.^
* Klara den här terminen på kursen.

Räcker med bara några annars blir det för mycket :P
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0