Only happiness

Min sista dag på Örtagårdskolan...

Hela veckan har elever frågat om jag kan stanna kvar o jobba kvar med dom och skita i att flytta tll sthlm. Jag fick kramar av hela skolan och det betyder oerhört för mig. Jag fick till och med en nalle av en kille, ett armband av en tjej och blommor av lärarna. Jag är absolut inte en person som förväntar mig presenter av någon, det är tanken som räknas för mig. Men klart jag blir glad när någon kommer oförväntat med något. Asså.. Allvar, det gav mig glädje tårar. Jag svär på allt, jag har nog aldrig känt mig så uppskattad av så många under denna tiden då jag jobbat i skolan. Jag märkte att jag gett stort intryck på väldigt många elever och många av lärarna. Av att höra att jag kommer bli saknad, att jag gjort ett bra jobb och att det kommer gå bra för mig vart jag än hamnar gav mig ett smile under hela dagen och en push i livet. Eleverna har bettyt mycket under dom här åren och jag har både lärt mig ett och annat av både lärare och ungdomarna.

Kommer aldrig glömma er :)


Efter jobbet hängde jag med Mattsson och åkte runt i Malmö på hans HD. Visst är den fet?! Och den låter grymt! Skit fett hihi
Vi satte oss och fika, jag glömde att jag skulle träffa upp paret som tar över lägenheten som ville köpa spegeln i hallen. Kom på det när dom ringde mitt under fikat så vi snabbade oss iväg från Café Gustav.






På kvällen då jag höll på med tvätt och stor städning i lägenheten och sista packningen (det tar aldrig slut!) ringer min chef från LG och säger att dom har en avskeds present till mig som tack för min tid hos dom. Efter att jag tvättat färdigt och träffat upp Mini för att gå en promenad gick vi och träffade honom vid Davids Hall. Jag öppnade inte presenten på plats utan öppnade den på vägen därifrån. När jag såg vad det var ringde jag direkt och tackade honom typ 5 gånger och sa till honom att han får tacka dom som var med på det oxå.

Verkligen tack för presenten! Uppskattar omtanken :)


Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0