New haircut

Igår var jag o Janny och klippte oss. Hon färgade sitt hår och under tiden färgen skulle sätta sig så skulle jag klippas. Jag förklarar hur jag vill ha det: i ettap och lite på topparna, ettapen vill jag ska börja från brörjan av näsan. Dax för klippningen; DET BLEV LUGG!!! Jag halv skrek ut: NEEEEJ inte såååå! Hon hade missförstått mig och trott att luggen skulle börja därifrån.. AAAAAAAAAAAAHHH!!! Jag nämnde aldrig nåt om nån lugg!! Iaf igår så brydde jag inte mig så mkt jag tänkte det växer ut skit samma, det är lugnt. Jag vaknar idag, kollar mig i spegeln, leker med håret och försöker fixa nån frissa. Jag ser att luggen börjar från halva huvet. Mitt tjocka hår är inte så tjockt längre. Jag blir dum, jag vill bara gråta, vill ha tbx min frisyr innan jag klippte mig..!!!!! Svär, gråta säger jag, för en frisyr. Har jag blivit tjejig eller vad?! Jaja den är väl ok.. Får lära mig o fixa frissan bara.
Snackade med Elli i tel ett tag och berätta allting haha så fick jag förklarat för mig vad för termer frisörer har. Till nästa gång vet jag att ettap inte bara är framme utan uppklippt över hela håret. Nästa gång jag ska säga hur jag vill ha det måste jag säga; Ettap utan lugg och ej uppklippt!


Min nya frissa


Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0