14 workdays left!

Jag har ägnat 6 år att jobba för Lugna Gatan. Inom LG har jag varit värd i tunnelbanan, ART-handledare, skolvärd och desutom gått ett flertal utbildningar genom dom- Art-handledare, Kamratstödjarledarskap, Värdebaseratledarskap och United Sisters. Jag trivdes att jobba med många av kollegorna och andra mindre. Men gillat mest att jobba med ungdomarna. Måste säga att min lön är skit för att jobbat så länge.
Ett bra tag nu har jag tänkt att jag måste gå vidare vilket jag ska göra nu. Just nu är jag tillbaka i lokaltrafiken och jobbar kvällar och nätter not fun at all .. Men det är bara 14 dagar på jobb yeiii !! Jag fick ett förslag idag, av en som var en av mina favoriter där på LG, vi snacka om lönen så kom talet 20000:- upp, klart det låter frestande och det fick mig och tänka väldigt mycket. Och med det tänkte jag också att jag ändå trivts med många och känner mig trygg med att jag har ett fast jobb och månadslön. Efter att ha tänkt på det, även fast dom kommit med förslag på plats inom skola eller ute i området så vill jag inte vara kvar. Jobbar oktober ut och sen bye bye LG !
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0