What a weekend

I fredags åkte jag o brorsan till mamma som flyttat in med sin pojkvän =) glad för hennes skull hon förtjänar det bästa. Efteråt skulle jag o "K" på bio o kolla på New moon, men fanns inga platser kvar så jag åkte hem istället för jag kom ändå på att det var sista inlämningsdatumet för en av uppgifterna vi fått från skolan. Jag gjorde uppgiften och personligen tycker jag att den blev väldigt bra. Under tiden jag skrev uppgiften kom jag att tänka på en gammal ungdomskompis som jag inte hade sett på länge. I början skulle jag skicka ett sms men var inte säker på att hon hade samma nr så jag ringer upp henne istället och grattar henne för hon fyllde år. Så säger hon att hon har hemmafest och bjuder in mig. Även fast jag var seg och planerat att stanna hemma och bara ta det lugnt så åkte jag dit. Hennes humör ändrade på min stämning och när ja gkom dit var det bara kul att träffa alla gamla kompisar. Stämningen var sjysst och det rullade in folk hela tiden. Synd att det fanns en idiot som förstörde det en stund men han försvann snabbt. 8 på morgonen stack vi därifrån, hade skit kul.
Lördags ville jag bara sitta hemma och vila. Men en barndoms kompis hade sin babyshower som jag och min kusin skulle till. Det var en mysig kväll med henne och hennes kompisar. Alla hade med sig något till barnet, hennes kille hade bakat och hennes mamma hade gjort smörgåstårta. När jag kom hem skulle jag bara sitta framför datan och vila ut mig. Jag fick ett samtal från Lili som fråga om jag ville med ut. Jag sa nej till en början, att jag inte ville festa. Tillslut så gick jag med på att gå o sätta oss någonstans. Vi gick till Ett ställe, alla var skit sega men försökte göra det bästa av det. McDonalds blev nattmaten.
Söndag: VILAAAAA!! Om nån ringer ska jag inte äns svara.
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0