Gammal eller?!

Har börjat jobba dag tid igen. Bästa som finns är att gå upp på morgonen och ha hela dagen på sig att göra grejer efter jobb. Även fast jag inte gör så mycket haha .. har blivit helt tråkig. Men när nån kommer på nåt att göra så går jag med på det så länge det inte är för sent. Håller på att komma igång med träningen igen efter en månads uppehåll. Kände att knäna inte kändes som dom skulle. Nu har jag problem med handleden men den ska jag inte låta stoppa mig för att jogga iaf. Letar efter annat att träna oxå. Har redan nåt i tankarna som skulle vara askul, det får bli efter jul i så fall.
Jag o min farsa har hållt på att leta efter lägenheter överallt. Varit på nån visning och ska på fler. Vi har kollat upp: Kista=Nej tack, Slagsta=Nej tack, Alby=Hmm lägenheten är nice men läget är så där, Farsta=Feeeet!! men för dyr. Hittade en i Sätra nu och ska på visning. Den är riiiiiktigt gryyym! Med utsikt över Mälaren yeii! Måste se den, får hoppas på att ingen köper den innan.
*gäääsp*
Jag vet att det är tidigt men hellre sova mer än att vara helt död på jobb imorn o somna på lektionen. Har redan hänt både på jobb och i skolan haha

Natti natti ^^
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0