Vad förväntar du dig?!

Jag förväntar mig att du som vän ska behandla mig som en vän.
Jag förväntar mig att du ställer upp om jag behöver hjälp i dom flesta tillfällen.
Jag förväntar mig att du ska va vid min sida lr bara lyssna när jag behöver prata.
Jag förväntar mig absolut inte att du ska serva mig hela tiden då jag kommer till ditt ställe, utan respektera det du gör.
Och du, min vän, ska kunna ha samma förväntningar om mig som vän och respektera mina gärningar, men klart oxå kunna diskutera och komma fram till olika beslut.
Men förvänta dig absolut inte att jag själv hela tiden ska kämpa för våran vänskap, för då kan du glömma mig som vän. Då är det ingen vänskap värt o kämpa för.
Unique personality pursuing dreams

Comments
Sent by: elli

hoppas de inte e ja du snackar om hehhe då blir ja nervös ehheeh

2009-03-11 @ 10:43:49
URL: http://missee.blogg.se/

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0