Min första fotbollsmatch 5-0

MFF - Team Kosova, första (räknar inte med dom mindre) matchen jag ser i mitt liv live hehe
Gick med Blierts o Blurs familj, albaner. Vi satte oss i det albanska havet där jag blev officielt alban wannabe =P hahahhaa Klart jag hejade på MFF för tvillingarnas bror spelar  det laget och fick ju biljett av honom so it was a have to. O dom vann  ju med 5-0 !! Yeiii! heheh När matchen var slut och vi gick mot bilen klistrade alla fast Heders lapparna på mig som jag har kvar som minne hihi
Annars var denna dagen varit så rolig så vi trillat ihop så mycket vi skrattat non-stop.

Stolt hahaha och jävligt trött
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0