Asså vilken helg!!


Sötisarna somnade på soffan.
Och Emma som inte skulle sova alls haha



I fredags vaknade jag 5 för att tjejerna som sov över hos mig skulle bli hämtade 5.30 utanför mig. Själv åkte jag upp till Sthlm med 6.14 tåget från Malmö, hade knappt sovit 2 timmar, sov typ inget i tåget heller och var jävligt hungrig men jag vägra gå upp o köpa nåt o äta för jag satt så skönt, ville bara sova. När jag var framme åkte jag till varndrarhemmet där vi skulle sova. Sen åkte jag o hälsa på hos "A" på hans nya jobb. Han har äntligen ett eget kontor haha =D Sen åkte jag och träffa resten av gruppen i Fryshuset.
Egentligen skulle jag ju åka upp privat men ställde upp o jobba eftersom det behövdes. Så jag fick göra lite ändringar på mina planer. Men jag hann ändå göra en del. Som när gruppen gick på bio gick jag o träffa upp mina kompisar på Friday's istället o hängde med dom lite. Hade skit trevligt med dom, hade inte träffat dom på ett bra tag. Petra var full redan då jag kom dit hehe Sandra var bara tipsy o Carro satt fortfarande med sitt första vinglas. Vi åkte vidare till medis och träffa upp några andra på Balthasar. Sen åkte jag tbx till hötorget för o träffa dom andra då filmen var slut.


Kan man se mer förstörda ut? hahah


Lördagen skulle gruppen bada i erikdalsbadet, istället drog jag o hämta min 2½ åriga brorson. På vägen dit kom jag på att min kamera var borta ringde jag runt o kolla om nån hade sett den, men ingen visste.Så jag sket i den och åkte vidare o träffa upp familjen på fridhemsplan där vi gick o bowla. Både min morbror o min moster hade med sig sina ungar, så Jr hade nån o leka med. så söta dom var Elsa o Jr sprang runt i ett café som vi satt på efteråt.
Vid nio åkte några från gruppen i minibuss med till Flempan och lämna tbx Jr som kramade mig hejdå o pussa mig flera gånger *guzu*


Jr med sin nya adidas oufit som jag köpte =)


Senare på kvällen åkte vi runt i stan så fick jag för mig för att chansa o gå in på Friday's o fråga om dom hittat någon kamera, vilket dom hade. Jag dansade ut från stället så glad jag var haha ..

Söndag, den stora dagen för Fisnik Zahiti, kampen om guldet i Brottnings SM. Jag lärde mig lite om poängsättningen och reglerna, men fortfarande hänger jag inte med allt. Men det var jävligt kul o se honom gå match. Han vann guldet som han förtjänat efter 3 års tid. Du va super homie!



Guld i SM brottning 2009

Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0