And life continues ..

Skönt o inte haft några pass senaste helgerna på Hipp. Haft tid att umgås med kompisar och vila.
Hoppat in på tre pass på Hipp för extra cash för att jag låste ut mig själv hihi =P glömde nycklarna på vardagsrums bordet efter att jag varit ute o joggat. Hoppas på att jag snart jobbar som kontakt person, har fått två uppdrag men har inte träffat tjejerna än. Slipper jobba kvällar då.

Umgicks hos Isabelle hela helgen som har det väldigt mysigt hos sig. Hon hade sin babyshower i lördags. Vilken mat hennes kompis hade lagat. Arabiskt och gott var det. Alla skrev i babyboken oxå. Första gången jag är på en babyshower. Vi hade trevligt, men jag var jävligt seg så jag gick hem rätt tidigt. Det var då jag la märke till att jag inte hade på mig nycklarna. 900:- kostade lås jouren, så har du en dörr där du inte behöver låsa se alltid till att du har med dig nycklarna innan du stänger igen.

Det känns bra och veta vart man har sina närmsta efter att man redat ut gammalt groll och bandet stärks. Jag trivs bra med dom jag har den kontakten med nu. Inga dåliga vibbar eller något liknade utan bara glädje och stöd. Bästa! Resten är det bara o hålla sig ifrån. Har faktiskt tröttnat på att man ska förlora sin energi på minsta lilla.

Vädret på senaste tiden har varit skit fint, kyligt men solen har iaf varit uppe. Joggat utomhus rätt ofta, och nu har jag lite ont i halsen efter senaste gången, så dricker min medicin (honung med citron) varje dag så det inte blir värre. Bara för det kom jag på att jag måste ner o köpa citron. See ya !
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0