Tidig midsommarafton

Ligger på mammas soffa med mina bröder som ligger o sover. Daniel är halv vaken men somnar om hela tiden.
Jag gick upp åtta för jag ville upp äta frukost så jag kan gå ut o jogga innan lunch .. seg är jag fortfarande.. Kollar ut genom fönstret så har solen börjat skina mer, men molnen är stora, verkar blåsa rätt mkt för dom rör sig snabbt.

Hade skit kul på pers.festen, Goofy var aspackad, aldrig sett honom så förr haha .. Efter att vi varit på Hipp i flera timmar och druckit allt som går att dricka åkte vi till Scandic där det var bokat bord. När jag tänker efter så drack jag inte så mkt även fast allt var gratis. Vi var några som stack vidare till Étage tills dom stängde, gick o käka och fick sällskap av Danne fram tills tåget åkte. Sov hela vägen på tåget.
Igår kom jag fram till T-Centralen vid 9.30. Daniel mötte upp mig på perrongen. Kom hem somna, vakna spydde, somna om. Det ända jag gjorde hela dagen igår var att sova, äta, sova. Det regnade hela dagen, sen när det var finare väder var jag för lat för att göra något. Men idag ska jag nog åka o hälsa på mina mostrar o kusiner .. Om jag får tag på dom.

Skoj o vara här o hälsa på igen. Saknat familjen, umgänget och Sthlms utsikter.
Glad midsommar allihopa!  =o)
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0