Svårt beslut..

Ok..
Idag fick jag intagningsbrev från folkhögskolan i Göteborg. Nu har jag bara den här veckan att bestämma mig för vad jag ska plugga.. Båda är intressanta, men dom har ju olika inriktningar... Stockholms är rehabiliterings inriktat och Göteborgs är projekt inriktat.
I början ville jag gå den i Sthlm, sen Gbg, nu lutar det mer mot Sthlm igen.. *tänker*
På fredag ska jag ha bestämt mig iaf.
Nu måste jag fortsätta packa och börja fixa mig. Måste ner med resväskan till centralen o låsa in den där innan personalfesten. Tåget åker 5.14 i natt så jag hoppas jag nyktrat till lite innan. Har tur att Dani ska träffa mig i T-centralen iaf.
Ciao bella
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0