Stress...

Vaknade stressad klockan 9 för att jag drömde att jag var stressad... Varför?? För jag är stressad.. Jag vet inte vad jag ska packa ner! Två veckor i Sthlm och 3 veckor i Kuba. Visst kan jag packa ner rätt så mkt men vill ändå inte ha med mig fööör mkt... Och jag åker om två dagar... Måste börja redan idag, kommer typ inte ha tid imorn.
Jag ska inte klaga, har ju 16 comp. dagar och 5 veckor semester. Yeaaaah!! Så njuta hela sommaren blir det ju veeerkligen.

Nåt nytt?:

Mattsson och Linda har förlovat sig =D Goofy did a big break thru!!
Jag har kommit in på distansutbilningen.
Hipp har personalfest imorn redan vid 17-18 tiden.. hihi .. Fyllon hela packet =P


Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0