Antingen eller..

Så mycket som snurrar i mitt huvud just nu...!
Planer, ideér, känslor över hur/vad jag ska göra till höst.
Jag har ju anmält mig till distansutbildningen Socialpedagogiskt ungdomsarbete i februari redan.
Senaste månaderna har jag tänkt väldigt mycket på att anmäla mig till Räddningstjänsten Syd. Om dom nu skulle ha en ny utbildning så blir den av i januari.
Nu har jag anmält mig till Projektbildaren i Gbg som är en utbildning på 1 år, men då måste jag bo där.. Då får jag lämna lägenheten och jobbet... Inte för att jag inte gjort det tidigare, men det här känns annorlunda den här gången. Iaf för tillfället. Den här utbildningen verkar riktigt bra och jag vill verkligen gå den, jag vill ju ändå göra något nytt.
Men sen ville jag oxå träna BJJ till höst och redan snackat med klubben. Så då blir det ju att hitta en klubb i Gbg i så fall..
BaH..! Jag får ju bestämma mig för antingen eller.. Kan ju inte få allt på samma gång tråkigt nog. Måste ju tänka extra på för vad jag vill göra i framtiden och göra rätt beslut.
........jupp.....
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0