Värt resan =)

Under helgen åkte jag till Uddevalla där min faster bor för att fira hennes 50 års dag!
Satt på bussen i två timmar utan att kunna somna för att tankarna bara snurra i 280. Satt o lyssnade på Linkin Park o från ingenstans mådde jag hur bra som helst. Så bra att det kändes konstigt. Tänkte på mina bröder som jag skulle träffa upp där oxå och det gjorde mig ännu gladare. Efter kunde jag somna direkt.
När jag kom fram fick jag reda på att det var en fest som skulle hållas i en lokal med 120 bjudna gäster. Ncncnc! Jag har inga skor med mig så jag blir tvungen o ha på mig dom jag åkte med.
Haaaallååå ! jag trodde vi skulle vara hos henne, nästa gång ska jag ställa 300 frågor innan jag åker till nån. Ville inte dit egentligen. Ärligt.... Jag vet hur det är då vi är o hälsar på henne.
Så här är det hehhe min faster är präst och religiös kristen. Och tyvärr så delar jag inte hennes åsikter om det.. Har aldrig gillat o sitta där folk ber till Jesus o resten av .... ja... du fattar... Men eftersom jag inte träffar henne ofta alls ville jag göra henne glad för jag vet hur mkt det betyder för henne. Vi följde med henne på en av hennes "möten", men lyckades somna till så jag gick ut. Men jag försökte iaf hehe väl det som räknas.. När jag tänker efter så var det bara min familj och min pappas äldsta brors familj som inte är kristna.
Träffade mina kusiner som jag inte träffat sen jag var 12-13 om inte mindre. Iaf Sandra som fyller 18 det här året =) henne kommer jag ihåg. Petter, Siri och André tror jag inte äns att jag träffat.. Visste inte äns om att dom var fyra =S snacka om efter haha .. Men det var super dom tre yngsta påminde om mig o mina bröder då vi var yngre. Alltid bara vi tre som höll ihop på fester.
Hahaha en av dom bästa grejerna jag fick reda på var min pappas syskons andra namn, farmor e ju halv libanes. Tripp, trapp, trull: Ahmed, Nitzi, Abdala och Nazim (papi) hehe pappas visste jag ju men Ahmed och Abdala.... Det chocka mig vet inte hur länge jag skratta hahha
Det var kul =D


Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0