Helt enkelt bästa!!!

Börjar med den äldsta =o) trippar neråt.

Min "A" har kämpat hårt för att komma dit han är nu och förtjänar allt han får. Han är den som fått många att känna sig trygga i det dom gör, växa inom det och sig själva.
Min "K" jobbar helt själv. Han fixar grejer själv, grejer jag inte kan tänka mig o äns komma i närheten av att klara själv. Han gör succé!
Min homie, en riktig krigare som aldrig ger upp. Vi har haft våra krig mot varandra, men krigar sida vid sida nu.
Min Elli, ända tjejen som lyckats växa fast sig vid mig. Fortsätt leva ditt liv som du mår bäst av.
Mina bröder, som jag slagits med, som jag sett växa upp, som går igenom sina egna livs beslut och löser dom på bästa sätt. Med andra ord, pojkar som mognat och blivit män.
Min Mini, som fortsätter växa i mina ögon. Från att vara en liten "skit" till att.. ja vem vet om några år, men för tillfället en kille som gör smarta beslut och skiter i vad andra tycker.
Glömmer absolut inte min familj (föräldrar, mos- fastrar, mor- farbröder och kusiner).

Dom här människorna är speciella personer i mitt liv som lyfter mig till topp och får mig att må bra. Så länge dom mår bra, mår jag bra. Och jag kommer försöka göra ALLT för att få dom på topp.

Har du personer i din omgivning som får dig att må bra,
som inte suger upp din energi varje gång du bara pratar med dom, det är dom människorna som verkligen bryr sig om dig och vill dig väl. Det är dom personerna du ska behålla och behandla väl. Dom kommer att få dig att känna dig som bäst i världen!
Unique personality pursuing dreams

Comments
Sent by: Anonym

love you to gumman puss

2009-01-24 @ 15:53:38
Sent by: Evvy

Borde inte jag vara först?.. ;)



Puss :)

2009-02-03 @ 22:06:48

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0