Happy new year!!!


Fick och skicka flera sms, till typ hela min telefonbok.
Roligaste
smst jag fick var av min kollega:
Gott nytt år! Jag vet att det är tidigt, men jag har många vänner som är vanliga och tråkiga,
så jag börjar med de som är SEXIGA, FRÄCKA, HÄRLIGA, STILIGA, LÄCKRA och HETA =)
Men...lägg märke till, att jag fick den före dig ;)
Bästa fylle smsn den kvällen var med min "K" (citerar våra sms haha):
- Kamal, jag glömde skriva här om dan.. Du fick mig o lämna mig speciell då du sa att du saknar mig. Du e verkligen en av mina närmsa vänner, min bror! Även fast jag skäms o berätta vissa grejer för dig så e du min vän för livet. Vi e kopplade även fast vi inte hade velat haha ..Stor bamse kram svär saknar dig med. Wä får tårar nu..
Den dagen jag gifter mig är du på min sida. Love u so much!
Och jag vet att vi kommer hålla livet ut. Inget skit snack!
- Du är bäst!,och jag är verkligen glad att vara din vän. Gott nytt år
Haha du är verkligen speciellt för mig, men jag är fukt up just nu, är det okej om jag ringer dig imorgon
(Ps. Jag menade allvar. Ds.)
Bästa tolv slaget på flera år. Var med min bästa tjejkompis och hennes "familj".
I had a great time!


Me & my best girl



SEN VILL JAG GRATTA FATON A.K.A MINI SOM FYLLER 17 ÅR 01/01
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN OCH HOPPAS DU FYLLER MÅNGA FLER
PUSS & KRAM


Unique personality pursuing dreams

Comments
Sent by: ha

så sexi han är :P hahah

2009-01-07 @ 00:29:19

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0