At last haha

Igår var jag o fika med min "msn kompis" och äntligen fått ett ansikte på honom.
Det var verkligen kul hehe vi har ändå snackat sen jag var 16-17. Dom första åren snacka vi typ varje dag om allt möjligt. Vi hördes i telefon då o då oxå. Det var skönt o ha nån man kunde snacka med som ändå man inte kände live för man kände sig inte tvungen till något.
Iaf killen jag kände gjorde sin musik, sina skivor och uppträdde som förband för någon, kommer inte ihåg vem det var lr när, men det var sjysst att han trivdes med det han gjorde. Han är ett år äldre och bor i Örebro. Vid den tiden vägrade han visa någon bild på sig även fast vi kanske aldrig skulle ses, men lyckades o övertala honom att skicka haha
Men för nån vecka sen hette han på msn "Malmö nästa vecka" och vi hade ändå snackat jääävligt länge om att vi måste ses nån dag o bla bla bla men det blev aldrig av för att vi hade alltid "något för oss". Så vi bestämde oss för att träffas upp o ta en fika för en gång skull.
Jag hade skit trevligt, tyckte det var skit kul o snacka med honom live. Efter så många år genom datan, min "msn kompis" har ett ansikte haha
Tror han tänker samma . At last!
Vi satt o snacka skit länge kändes det som om välidgt mkt. Har jag för mig iaf för jag hade inte tråkigt för en sekund. Och grejen e att han kanske flyttar ner till Malmö om han får jobbet han var nere på intervju för. Ska bli kul.
Good luck Jonay!
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0