Hmm..?!

I torsdags var jag o hälsade på "lillan" på mauy thai klubben. Min tränare kom o frågade mig då jag satt där om jag var inte var sugen på o träna. Då svarade jag; Ne, faktiskt inte. Jag brukade alltid få aps o bara vilja gå till attack på mittsarna lr säcken då jag gått dit men varit skadad lr nåt. Jag var verkligen inte sugen. Det kändes som att dom åren jag tränat thai lr submission har varit för att hävda mig för något. Nu säger jag inte att det inte har varit roligt för det har det absolut varit och jag trivdes med det oxå. Men jag känner att jag inte behöver det längre o det känns bra. Det räcker oxå med att jag fått min armbåge ur led två gånger, fått bruten näsa och flera sprickor i fötter o smalben. Bara skador på träning och inga matcher, känns inte lönt i längden.
Men jag kommer ju besöksträna nån gång, for old times =D
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0