New ideas ..!

Idag efter jobb har jag spenderat dagen med o umgås med Isabelle som snart blir mamma *hihi* vi var o käka innan vi drog o bada med homie på aq-va-kul. Det var så jäävla sköönt att bubbla o basta. Det var det ända vi gjorde fram o tbx alla tre.
Vi tänkte sätta oss på O'learys o käka natchos o kolla fotbollen, men fanns inga platser o vakten ville inte släppa in fler för det var fullt så vi lämna homie så han kunde kolla på sin fotboll som han är besatt av *hahaha*.
Gick först o käka en feting pizza o sen visade henne min lägenhet. Fick flera idéer av henne som jag kunde hitta i olika affärer som jag kan göra med väggarna utan att behöva måla om lr fixa så mkt. Nu vet jag vem jag kommer o rådsfråga om inredning i framtiden om jag köper eget =o)
Jag o Isabelle har inte träffats på skit länge så det var kul o catch up om det mesta. Hennes mage, len som en barnrumpa hehe. Ska på hennes baby shower i mars, blir soft o se hur hon bor nu när hon har flyttat oxå.


Yeees that was it for today nu e jag skiiit trött efter badet så ska ta o sova tuungt i natt, får hoppas på att jag vaknar på morgonen annars får kollegan jobba själv första timmarna =P haha
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0