Något nytt

Jag har alltid gillat o göra nya saker, men jag brukar ändå ha något jag är fast vid. Men nu har jag slutat med thaiboxningen och styrketräningen och istället börjat på dans och spinning, vill bara att det ska blir lite varmare så kan jag gå ut jogga oxå. Samtidigt har jag börjat läsa lite om Buddhismen bara för att se vad det handlar om. Fick det som ett förslag av min homie för han tror att jag skulle bli en "munk" haha ne inte alls..
Har ritat en pizzabagare med sin stenugn nere i Ti Amo, han blev rätt "fet" hehe nu ska jag bara hitta färg o måla den oxå. Lite reklam för mig själv =P
Jag har inte festat på en hel månad även fast jag inte jobbat på helgerna. Ska festa fredagen den 13:e, Hipps personalfest, efter det hmm vet ej.. Jag känner verkligen inte för att gå ut o festa på ett bra tag.. Kan vara en period bara, men känner så just nu..
Saknar Elli, inte samma sak när vi inte kan prata i lur lika ofta för det är för dyrt, så det blir videosamtal då vi tajmar varandra  sittande vid datan.
Ska boka en spa weekend nånstans för o unna mig själv lite tid, antingen sticker jag själv lr me nån tjejkompis. Hade helst velat dra med Biggie, but that's to late for it now....

Yea yea .. får se hur länge allting håller =) ska gå sova nu.
Peace!
Unique personality pursuing dreams

Comments
Sent by: Anonym

fack you de ska stå vill helst dra me diva :)

2009-02-05 @ 16:43:17
Sent by: elli

fack you det ska stå vill helst dra me diva!!

2009-02-05 @ 16:44:26
URL: http://missee.blogg.se/

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0