Fredagen den 13:e

Personalfesten började hos Niclas 17.30. Träffade upp Jazz på bussen efter jag kämpat med mina skor som satt lösa till busshållplatsen.
Hade glömt o fixa mina inlägg så jag gick två steg o tappa skorna mitt i gatan yeii perfekt start på kvällen haha ..
Iskallt var det ute så det var skönt o komma in hos Niclas som bjöd på vin. Satt o smutta på det för ville inte bli påverkad direkt, gillar inte vin så mkt heller. Där fick vi höra kvällens planer; middag och dricka på Grappa sen vidare till Båten nere vid västra hamnen.
Fick oxå höra en nyhet som gjorde mig jävligt glad, so happy for u2 !
Vi var runt 10 pers som delade på tre taxin ner till lilla torg. Kom fram till Grappa som är typ en lounge, mysigt med fin inredning, där stod resten av personalen. Vi gick och satte oss på nedre plan där väggarna var som kylskåp. Vi fick middagsbuffé, med rökt lax, kycklingspett, pasta och mkt annat skit gott var det. Då man hade druckit lite till maten så frös man inte längre. Spriten bjöd ägarna till Hipp på så alla beställde non stop. Servitörerna kom med minst 5 brickor shots, jäger, turkish peppar, tequila rose, o fler äckliga shots haha jag tog bara två av dom för alla smaka blääää!



Folk gick runt o mingla, fota och vissa "misshandla" oss mindre, inga namn nämnda hahaha
Vi prata om o dra till Buddha för o kolla läget. Men då vi kom fram till ingången hade vakterna varnat dom för åldern på klubben så var det flera som hoppa in i taxin ner till Båten. Jag, Jazz o några till gick in på Buddha var där knappt 10 min o jag var den ända som ville till Båten o träffa upp dom andra men ingen ville vidare så jag stack hem. Weii var hemma halv två, skönt var det ändå för jag hade så jääävla ont i fötterna av mina skor.

Samma natt hade jag tre olika drömmar som inte äns var sammankopplade;
1#  En kollega till mig som jobbar i baren sa: Yesi du ska med hem ikväll, framför resten av personalen. Jag kollade på honom o smajla; Du e söt men nej det ska jag inte, o gick därifrån.
2#  Jag fick spel o skällde ut min roomy o sa att han skulle ut från min lägenhet direkt.
3#  En tjej som kom o hämta sin unge på dagis och började skaka sin unge från ingenstans. En förskolelärare tog flickan ifrån mamman o jag frågade vad fan hon höll på med, skrek hon tbx o puttade mig så jag knocka henne. Sen ringer henne kille o hota o jag väntade bara på att han skulle göra något.

Jaa snacka om att jag har issues haha
Unique personality pursuing dreams

Comments
Sent by: Rebecca

Om man verkligen gå in för det så är det klart att det går:) Övning ger färdighet!

2009-02-16 @ 00:10:50
URL: http://snoppattack.blogg.se/

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0