A lot of homework

Den här veckan hade jag 3 intensiva heldagar i skolan.Var helt sluut då jag kom hem varje dag.
Vi fick en föreläsning om beroende och medberoende av en man som gått igenom det och jobbat med det i flera år. Föreläsningen var otroligt intressant, men jag hängde inte med allting. Föreläsaren gick i 200, plus att det var direkt på morgonen och jag var riktigt trött.
Vi gick igenom hur man jobbar med KBT, psyko dynamisk och psyko analytisk. Av alla ämnen vi har gått igenom hittills är detta jag fastnat för mest och bestämt att jag ska fördjupa mig i. Vi har några månader framför oss för att göra klart arbetet, men vi får inte börja med den förrän vi har fått klartecken av ledarna att vi har en bra början. Men det kommer nog att gå bra. Gillar ju o skriva så det är ett plus.
Fram till januari måste vi ha läst "KBT i utvekling", ett antal sidor ur "Att förstå och påverka beteende problem" och gjort uppgifterna vi får för böckerna. Jag trivs med utbilningen. Går gärna fler. Men blir nog ekonomi efter denna.

Nu ska jag dra o tattuera mig.
Peace!


KBT = Kognitivt Beteende Terapi
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0