Lite blandat ..

En grej jag vill lyfta, är vuxna i Rosengård som körde bort aktivisterna. Att dom äldre tillsammans med sina barn gick ut och sa att dom inte ville få bort polisen från Rosengård är stort. Och jag tror det är rätt många som håller med mig när jag säger att det kan vara början till något bra. Eller har jag fel?
Skulle vuxna (nu pratar jag allmänt) agera mer innan något "dåligt" händer så skulle det nog gå bättre överallt.



Jupp, och så är det mindre än tre veckor kvar till flytten. Saknar redan kidsen i skolan även fast jag ser dom varje dag. Vissa har jag bara lust o kidnappa och dra med dom till Sthlm haha .. Känns tråkigt o lämna min "kid" med sorgsna ögon... Vänner jag har här nere saknar jag oxå redan. Men, men jag kommer ju o hälsar på :) wä... Noooo don't wanna leave youuuu!



Okeeej nu har jag läst ut båda första böckerna till första träffen på kursen *en klapp på axeln*. Den andra boken hade rätt bra innehåll, men det var lite svårt o komma in i den till en början. Jag gillade inte personen som skrivit boken direkt (gammal historia)... Det var därför jag egentligen inte hade så stor lust o läsa den o det fick ju inte stoppa mig för o klara kursen. När jag väl kom in i den så fick jag en annan uppfattning om honom. Men det ändrar inte det som sagts. Men det var då det, what evaaa!
Jag har kämpat med jobbsök. Sökt till typ 20 olika jobb. Packat, inte allt än, och ringt samtal överallt för att hinna göra vissa saker innan jag flyttar.


Lalalalaaalala jag svävar i medvind!
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0