Back in STHLM!

Ok, inte än, men den 19:e september flyttar jag tillbaka till sthlm =)
Kommer vara helt annorlunda nu. Det är som att jag får en helt ny chans att leva de sista tonåren typ. Jag kommer att bo hos min pappa som jag inte bott hos sedan jag var 14-15 år. Och det ger mig fler möjligheter att resa runt mer som jag vill. Klart att jag kommer att hjälpa till med hyra och så, men det blir ändå billigare boende för mig.
Hur som helst så är det skönt att kunna ha familjen nära igen. Jag kommer ju jobba jobbiga tider och plugga samtidigt så jag kommer nog vara hur tråkig som helst, ska försöka göra mig så mycket tid som möjligt för mina vänner.
Jag vet inte om jag kommer att bo i sthlm för evigt utan jag kör på med skolan först så får jag se efter vad jag gör. Man vet aldrig jag kanske till och med flyttar utomlands haha =P you never know! Men skämt åsido. Jag trivs med mitt beslut.
Unique personality pursuing dreams

Comments
Sent by: Lili

WOHOOOOOOOO !!!!! =)

2009-08-16 @ 11:55:21

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0