yeiii!!!

Mitt liv känns så BRA just nu!! Sitter på min soffa o har lite halv damp just nu hihihi ..
Asså mina räkningar har blivit mindre så jag har cash över mkt mer än vad jag hade innan, jag har ett 1:a handskontrakt, en trea!! Har kommit igång med träningen, fyller snart år, wohoo!! Känns mkt skönare o roligare att gå till jobbet nu när jag fått tbx min gamla kollega som e skit duktig på sin grej. Har personer runt omkring mig som jag trivs super med, you know who you are ;)
Har planerat en sista minuten utomlands i minst 2 veckor, vart spelar ingen roll bara det är varmt o skönt, helst Thailand but it doesn't matter so mutch. Wiiii!!!
Men asså JAAAAHHH!!!! hahahaha sväär!! Om du nån gång har en så bra känsla njuuuuuuuuuut av den!! Och försök o tänka på den varje dag så mår du bättre. För jag tror inte det finns mkt som kan få dig på dåligt humör då =D


LOVE IT!!
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0