Ännu en kväll i garderoben..


Så skönt o vara hemma efter en jobbig kväll på jobbet i garderoben på klubben. Ibland träffar man på så dumma människor att man bara kan skratta åt dom mitt framför ögonen på dom. Ikväll var det en tjej, lr tjej o tjej åldersgränsen var ju 25 så nånstans över den åldern va hon väl, hon kom med sin kompis lr pojkvän lr va fan han va, hade dom bara 20 kronor på sig och båda ville hänga upp sina jackor så sa killen men vi kan hänga tillsammans så sa jag att det inte vi hänger upp tillsammans av säkerhets själ. Så sa killen men stoppa in jackan i ärmen så hörde jag det. Jag ba men det är ingen idé att göra de för jag kommer ändå ta ut den. Killen hörde det, men tjejen trycker in den iaf och det var inte så att jackan var lätt direkt. Så när dom kom fram o lämna den så tog jag ut den o sa igen att vi inte hänger upp två jackor på en galge. Så tjejen började klaga o skrika. Jag ba vill du stå här o tjafsa lr vill du lyssna hon fortsatte babbla, frågade samma sak igen, hon fortsatte babbla, till slut så fick jag höja min röst mer o ba kan du va tyst o lyssna?! så blev hon tyst. Jag förklarade tydligt att hon kunde lämna in jackan och ta ut pengar i baren o komma o betala på vägen ut. Så trög som hon var så börja hon kackla igen o ba jag tänker inte stå i kö igen med jackan o bla bla bla !!! Asså jag hade bara lust o gap skratta o killen hon va me bara smajla som en tyst mus. Så han hängde in sin jacka o hon bärde runt på sin. Hur kan folk vara så tröga?!?! När man var yngre trodde man ju att äldre var mycket mognare, men ålder har ingen betydelse och det är bevisat.
I två timmar innan stängning sprang jag fram o tbx i garderoben och höll på o döö av hunger. Då vi slutade skulle vi dra o köpa hamburgare men våran sista buss skulle komma inom 5 minuter så jag sket i o köpa nåt. Istället käkade jag chili con carne som hade lagat tidigare idag. Såååååå gooootttt det satt i min feta mage!! =D
Men nu sitter jag o msnar med en kompis hehe fem på natten.. o pratar om olika grejer.

Hallååå!! En dokumentär ni bara måååste se!!!
Zietgeist 1 http://tankafett.com/full.php?id=9976 & 2 http://tankafett.com/full.php?id=10491

Ettan e uppdelad i three parts: religion, att vi är spelpjäser i denna värld och bankernas makt. Det är sanning i hela filmen och det stämmer så jääävla bra. När jag såg dokumentären så bara fick jag allt jag tänkt på tidigare om detta bekräftat. Asså ni mååste se den!! Hur dom får oss att göra som dom vill genom att lura oss genom median och påhitt människan har gjort sen första dagen för att tjäna in sina pengar lr få folk att följa just dom osv. För att du ska förstå det ordentligt så är det ett måste för dig att se heeeela filmen.

Ska gå lägga mig nu blev skit trött
Nattii..
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0