Ehhum...!

Lagade lasagne idag, föörsta gången i mitt liv och den smakade super, påminde om pappas ;) Hehe sen käkade jag en glass och två gifflar idag oxå =P jag vet att jag sagt att inte ska göra än, men kunde inte stå emot hihi det var ändå inte mkt så, iiinga problem hehe har hållt mina träningar iaf. Knappt 3 veckor  och 2 kg till att gå ner, I can DO it!

Saknar "A", just nu är han i Lyon och håller en kurs, så det blir dyrt för honom att prata i lur. Kanske är tillbaka nu förresten, men har inte pratat med honom än. Annars har han varit så upptagen med sitt jobb så vi har inte hunnit prata så mkt. Men tycker det är kul att han trivs på sitt nya jobb och har det bra. Han kommer ändå komma ner till Malmö om typ 2 veckor. För att jobba, men då har han tid och träffas upp iaf =)
  "A" är oxå min så kallade "big brother" känt honom sen jag var 15 år. Jag var heeelt 100% på att han var jude fram tills kanske 2-3 år sen. Hahahaha Både jag o "K" trodde att han var det. När vi var juniorer så hade dom drivit med honom och lurat i oss att han var jude. Jag ville inte tro något annat haha han fick övertala mig till att han var ren svensk. Som den här människan har ställt upp för mig år efter år. Har lärt mig mkt av honom bara genom att bara prata med honom. Hur ska jag förklara honom..? hmm psykolog, mentor, rådgivare, vän, komiker, damp, osv. allt i ett :D bästa.

Till "A":
Du är den som trott på mig från dag 1 och pushat mig vidare. Du har hjälpt mig o reda ut mitt liv på alla möjliga sätt. Du har gett mig redskap som jag har användning för dagligen livet ut. Tror inte det finns någon annan som skulle kunna gjort så mkt som du gjort för mig. Jag är verkligen tacksam för det by all my heart.
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0