Då var jag här nu..!

Funderade ett väldigt bra tag innan jag skaffade blogg. Innan tyckte jag bara det var lite för mkt, men när jag tänkte efter så gillar jag o skriva saker jag tänker på så jag kan lika gärna skriva ner dom så andra kan läsa. Why not liksom..
Så nu är jag här =D

Hmm.. Jag kan ju börja med att berätta lite om vart jag är just nu.
Jag är född och uppväxt i en förort, Flemingsberg a.k.a Flempan, i Stockholm tills jag flyttade ner till Malmö sommaren -06. Många undrar varför och hur jag ens kunde tänka mig o flytta ner. Jaa du, Sthlm hade inget för mig just då och har fortfarande inget som får mig att fastna där. Och den sommaren innan jag flyttade ner så var jag nere en vecka med min kollega för att utbilda den första gruppen i Lugna Gatan i ART. Staden fick mig o fastna.. bara som en fisk i en krok. Så jag hyrde ut min lägenhet, fixade jobb inom samma organisation i Malmö och boende (hos en kompis) och flyttade ner. Allt var fixat inom en månad. O jag kan säga att det inte var många som trodde att jag skulle flytta ner hehe .. Min mamma fick en chock, jag hade berättat för henne redan då jag bestämt mig att jag skulle flytta ner, men .. Jag ringde henne några dagar innan och frågade om hon hade fått tbx sin väska från grannen. Hon ba ne men jag ringer dom nu o frågar efter den. Inom 2 minuter ringer hon tbx och ba Vart ska du nånstans?! Så sa jag Jag ska ju flytta om två dagar. Men hon hade inte trott mig hehhe tyckte hon va så gullig för hon ba Neeej jag trodde inte att du menade allvar jag trodde du skojade..! Men neee jag kommer sakna diiiig.. Min älskade mamma hehehe
Jaja nog om detta nu för tillfället.

Jupp just nu gör jag inte så mkt, bara degar på min nya soffa och väntar på att jag ska börja jobba. Som vanligt.. Känns som om jag bara jobbar i mitt liv och inget annat ibland.
Men iaf, nu har jag ett mål jag siktat in mig på. En thaiboxnings match jag anmält mig till den 20:e december i Rosengård. Förhoppningsvis får jag en motståndare då. Skulle va nice iaf..! Bara jag inte bryter lr skadar mig igen som jag gjorde sist jag skulle anmäla mig till match.

Jaa då var detta mitt första inlägg dårå. Yeii!!
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0