3 weeks & 6 days, and counting !

OK!!!
Äntligen igår började jag med hårdträningen igen, men började äta bättre i fredas som tur e iaf hehe för det är så att jag har 3 veckor o 6 dagar på mig o gå ner till -57 kg till match. Så jag får kämpa fram tills dess.
  Min första match jag gick var 23 februari -08. Då gick jag -59 kg, 3*1,5 min med skydd. Tjejen jag mötte var ett huvud längre än mig. Jag var jääävligt nervös när jag skulle upp i ringen. Då jag skulle in i ringen så snubblar jag in hahah jag dog hahah. Tur att min bror spelade in hela matchen så man kan se den. Som heja klack hade jag min mamma mina bröder, my "big brothers" och min lilla Diva, Mini o Piff.
Rond 1: jag var absoluuut inte beredd på hennes boxar och jag fick en kort blackout. Jag hörde bara Piff o Diva skrika alla andra hade jag stängt av så jag hörde inte dom alls.
Rond 2:
fastnar hennes lins på min handske som ramlar ner på mattan o sen stoppar dom in den i hennes öga igen ncncnc äckligt..
Rond 3: sparkar jag fel så jag får en spricka i foten som gjorde såååååååå oooont att slängde ner mig på mattan och fick räkning. Ställde mig upp så fort jag fattade att domaren höll på o räkna och fortsatte matchen.
Jag förlorade på poäng men det var roligt o gå den matchen, fick känna på hur det var att stå där och lärde mig ett o annat. Hade tänkt o gå ut o festa den kvällen oxå men kunde inte stå på fötterna äns haha så jag satt på golvet hela kvällen o krälade överallt hahaha det var kul =D

Den här gången blir det nog annorlunda *håller tummarna* som sagt, anmält mig till match den 20 december i Rosengårds sporthall (hemmaplan) så det kommer nog vara många fler man känner där. Hoppas på att få en motståndare oxå. Skulle va nice o gå en match o vinna den hehe =P

Jupp, så träning minst 6 gånger i veckan o inget godis chips lr chocklad förrän efter matchen wää... hahah
Wish me good luck ;)
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0