Yeaah!!

Då var jag hemma i Malmö igen i min lägenhet med min sköööna säng som jag saknat.
Jag var uppe i Sthlm i en vecka och hade skiiit kul!!
Bodde hos min mamma hela veckan med min bröder, fick hemlagat varje dag (slapp laga själv hihi). Hann hälsa på typ hela familjen, tia Tanja o hennes familia, tia Maria var typ hos oss ofta så det var kul, för ett tag var hon "spårlöst" försvunnen. Mina kusiner hängde oxå hos oss, så stora dom är nu. Alex du e bäst!
Var o hälsa på min farfar som fyllde år. Och träffade min papi.
Äntligen fick jag träffa mammas kille som alla pratat om. Han verkar trevlig, så länge hand tar han om henne och inte utnyttjar henne på något sätt så..
- Ta hand om min mamma hehe
- Det vet du att jag gör hehehe
- Annars letar jag upp dig haha
Så lät det då jag sa hejdå till honom då vi stack till festen i södertörn. Don't mess with my mami!
Träffade gamla kompisar och mina saknade vänner. Hann nästan träffa dom flesta den här gången för dom var oxå på festen. Påminde mig om gamla goda tider då alla hängde.
Trivdes så jävla bra me alla.


Saknat staden lite grann oxå, bergen, byggnaderna, promenaderna så najsa.
När jag satt på bussen ner till Hipp snackade jag med "A" i telefon o han frågade mig hur det kändes o vara hemma igen. Kändes det dubbelt, skönt att vara hemma igen men tråkigt att vara långt ifrån familjen o vänner. Meeeen jag kommer inte flytta upp igen för jag vet att jag kommer tröttna att vara där efter ett tag. Så hellre bo kvar i Malmö o fortsäta hälsa på i Sthlm.
Borta bra men hemma bäst.
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0