Whats up?

Fredags hade jag min lediga kväll från Hipp, så det blev gå ut o festa på Hipp istället hahahah det var I Love RnB så det var fullsmockat där redan då vi kom vid halv ett. Jag var där med Jazz, Micho och Julia. Hade skit kul! Träffade min kollega som nog var fullare än mig hahah stod o hängde i baren hela kvällen =P Vi tjejer hade druckit rätt många drinkar tills Kadri bjöd oss på champagne för att skåla för Lulli på hans födelsedag. Som den kicka efter ett tag ncncnc .. Synd att jag inte hade med mig kameran. Jag gick runt själv, har jag för mig, väldigt ofta haha tackade nej till skjuts av Jazz för att sen efter några minuter gå från Hipp själv, sätta mig på en bänk o skicka sms till Biggi efter taxi =S hahahah det fattar jag inte varför jag gjorde, jag satt o frös där i minst 30 min! Snacka om full! Jag vet att snuten kom o frågade mig om jag mådde bra och att nån kille gick förbi och sa nåt o en annan satte sig bredvid mig som snabbt gick därifrån för jag fick honom o tro att jag hade pojkvän. Men iaf jag kom hem till slut =D med hjälp av Biggi, verkligen TNX!! Det kallar jag kväll ;) Mådde skit dagen efter...

Lördagen var det bara o ta det lugnt hemma tills man började jobba halv elva på Hipp hahah
"Det hade varit nåt" var fredagens kommentar fick man höra sen HAHAHAHA svär det är inte nåt man säger varje dag.

I söndags hade jag, Pinky och Micho film maraton. Kollade på Constantin, Taken och Eagle Eye. Det kan man kalla film kväll. Jag gick o la mig och dom två fortsatte kvällen med o kolla på Death Race.

Hela den här veckan har varit riktigt soft. Med träningen har jag tagit det lugnt. Efter att jag fick reda på att det inte blir någon match så har jag inte ansträngt mig alls. På jobbet har det inte varit väldigt lugnt, inte hänt något man fått spel på. Eleverna har haft två dagars elevensval, idag var vi med några i stan och i Nova Lund. Imorn slutar dom oxå tidigt och på fredag får dom sina betyg.
  Om två dagar så är det jul lov, sååååå skööönt!!, och jag har fortfarande inte bokat någon biljett nånstans. Har kollat för fullt överallt men kan inte bestämma mig vart jag ska. Men senast fredag får det bli annars stannar jag i Sthlm med familjen över jul o nyår o drar till Norge med min Divish över en helg =D ska bli niiice o träffa hennes nya friend ;)

hihi tre dagar kvar och paartyyy!! =P har fortfarande lite grejer o fixa tills dess, som käk o sånt. Har inte bestämt än vad det ska finnas. Senare hade vi tänkt o dra ut, blir nog till Buddha I think, we'll see om man äns lyckas ta sig hemifrån hihi
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0