21/12 My B-Day!!

Torsdag hade jag bjudit hem Aron o Edvin på middag som var nere i Malmö på jobb ärenden. Jag lagade Crêpes med spenat fyllning, vitsås o ost. På efter middagen kom min Elli. Skit kul o träffa henne efter så lång tid. Vi satte oss allihoppa o käka förutom Edvin som var övermätt sen tidigare. Men jag lyckades övertala honom o smaka lite =P


Fredan hade vi hel dag i stan, lr hel dag, vi stack vid 10 och kom hem vid 15, hungriga o trötta. Vi hade oxå vart i City Gross och handlat varor för att göra tårtorna till min födelsedag. Jag köpte en klocka till mig själv i födelsedags present som jag checkat in ett bra tag. Resten av kvällen tog vi det bara lugnt med några filmer, Maccan jobbade så det var bara vi två hemma.


Vi vaknade tidigt på lördan o gjorde var sin tårta, som blev goda *mums*. Sen gick vi o la oss igen för att vila lite. Jag vaknade med liten feber, tog två alvedon o trodde det skulle gå över. Vi lagade pasta salladen, gjorde sangria, städade resten av lägenheten och gjorde mysigt. I sista sekund ringde Ellis pojkvän och sa att han oxå skulle komma till Malmö. Richard kom först av alla och väckte Pinky med dörrklockan, slapp vi väcka honom haha .. Richard bjöd på päron shots medans vi satt o fixa oss. Sen kom resten =) verkligen kul att ni kom.
  Vi åt, drack, dom sjöng "ja må du leva" för mig då dom kom ut med tårtorna som hade små tända ljus som jag fick blåsa ut.
Vi hade planerat att gå ut oxå, men för min del blev det ingen utgång. Febern hade stigit ännu mer så jag var i sängs redan vid tolv tiden, och svettades ihjäl hela natten.

Vaknade tidigt med huvudvärk av att Pinky kom hem och ville efterfesta haha han trodde inte på mig då jag hade skickat sms till honom och sagt att jag hade fått feber. Så han gick o la sig och jag åkte för o träffa upp Elli, hennes pojkvän och hans kompis. Gick runt i affärerna i stan. Vi träffade upp Nina oxå sen gick vi käka på den persiska på möllan. Vi fortsatte gå runt i stan tills Ellis p-vän och hans kompis åkte hem. Sen åkte vi hem till mig igen och skulle festa lite. Men nu var det stackars Elli som mådde dåligt så hon åkte hem. Så jag, Nina o Maccan drog till Hipp där det var 16+ hahaha jag vet hur det låter but vi verkligen sket i, vi fastnade vid baren i Buddha i början sen gick vi tbx till Hipp o dansa. Hade skit kul ändå, fan musiken är ju bättre på deras än våra klubbar då vi går ut.
När vi stack därifrån drog vi till mig igen. Jag decka tidigare än dom andra eftersom jag skulle ta flyget tidigt.

Jag vaknade med huvudvärk igen och hade ont i hela kroppen. När jag väl kommer fram till sturup så hade jag visst bokat biljett helt fel tid, ett mkt tidigare flyg. Så jag fick köpa en ny biljett som kostade mer. Men men så länge jag kom med flyget så skit samma.
  När jag äntligen kom hem till min mamma så kände min moster att jag hade feber. Min bror o min mamma låg o sov, så jag gick o la mig o sov lite på soffan. Min brorson satt o kolla på pixars Bilar, skiiit gullig e han, har blivit helt stor och pratar väldigt mkt.


Då min mamma vakna gjorde hon lemonad till mig och skicka mig till sängs haha snacka om att känna sig liten igen. Ändå skönt att det finns någon som tar hand om en =) Love U mom! Min pappa o yngsta bror kom då maten som min moster lagat var färdig *gott*. Hade sagt till min pappa tidigare i telefon att jag gått upp i vikt, men det tyckte visst inte han hehe "Förväntade mig en tjockis efter att du sa så".. En av mina andra mostrar kom oxå förbi. Efter ett tag gick jag o la mig på mammas säng.

Nu ska jag gå o lägga mig igen =D gonatt ..
Unique personality pursuing dreams

Comments

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0