Damiiit!!

Har varit sjuk i hela veckan nu och inte kunnat träna ordentligt. Det störde mig i början, men jag har fått in i huvet att jag inte kan överanstränga mig mer än vad jag redan gjort med all jobb och träning. Inte bra om jag förstör min hälsa mer. Skönt nog håller jag på o blir bättre och ska börja med träningen nu på måndag igen. Får skippa kolhydraterna helt nu om jag ska hinna gå ner till matchen. wä.. Om jag klarar det .. är jag osäker på...

Längtar till min 24th B-Day! Vissa har redan planerat o supa mig under bordet ncncnc haha inte bra :P men jag ska inte låta nååååååått förstöra min dag. Det kommer bli kul =) speciellt om min lilla Diva kommer vilket hon måste, finns inget annat för dig den dan hehehe want you here honey!

Igår jobbade jag som servitris i Slagthuset. På mitt bord längst ut i kanten satt det en skit söt kille. Sa det till min kollega och hon gick förbi för att kolla om det stämde. Då hon gick tillbaka efter hon tittat på honom så vände hon sig om lite och smilade och nickade. Då jag kollade på henne så smilade jag. Killen, som satt med ryggen mot henne, vände sig om kollade på henne o sen på mig och smila o frågade vad det var vi skrattade åt, svarade jag inget speciellt. Jag började tappa bestick framför honom och börja skratta var jag tvungen och lägga till
- Bara något internt, och fortsatte skratta. Gick jag fram och tbx vid mitt bord och plockade tallrikar och flaskor, tänkte jag, varför inte lägga en stöt? Har ändå inget att förlora. Till slut då jag plockade undan hos den här killen igen så sa jag till honom
- Om du fortfarande undrar vad vi skrattade åt innan så var det för att jag sa till henne att jag tyckte du var söt och hon var tvungen o kolla efter om det var så.
- Tack du är oxå väldigt söt, sa han tbx. Jag tackade och försvann därifrån generad och fortsatte och plocka som ingenting hänt.
Det satt en man på det bordet som visade sig vara en bekants pappa. Han var skämtsam av sig och beställde lite av varje hela tiden. Då jag gick förbi den här killen igen så frågade han
- Flörtar du där borta? med ett smile.
- Jag känner hans dotter.
- Jahaa okej.. Han albanen? Nickade jag och då fortsatte han fråga om jag jobbat på slagt länge, vad jag jobbar med annars o bla bla bla. Han frågade om åldern, land osv. Frågade om jag skulle vara här nästa helg oxå så sa jag att jag bara kommer jobba nästa fredag där och det var sista dagen på slagt då.
- Då blir jag tvungen och komma nästa fredag igen då.
Vi pratade vid flera tillfällen. Sen kom jag på att jag skulle jobba på Hipp oxå.
- Om du vill kom förbi Hipp efter middan istället så slipper du komma hit på fredan.
Bara en liten flört hah schh du!!
Till sist släpper han
- Synd bara att jag är gift, men jag skiljer mig imorgon.
- E du gift?! Det var trevligt o träffas du får ha det så bra, gick därifrån.
Killen själv var 27 år och bosnier, har varit gift i 5 år o enligt honom så var han ung o dum, det var kul i början men inte längre. Och frågar mig om jag inte tänkt o gifta mig nån gång?

Klart jag vill gifta mig, men den dagen jag gifter mig så gifter jag mig med nån som jag är säker på inte för att efter några år tycka det är tråkigt och det ska vara vise versa. Jag har med tiden lärt mig från olika händelser, både av bra och misstag, vad jag vill ha och förtjänar, inte mindre.

Think twice before you throw yourself
impulsive in to important decision.
Unique personality pursuing dreams

Comments
Sent by: Anonym

hahah klart ja kommer där heheh mig blir du inte av me så lättt...

2008-12-06 @ 18:41:52
URL: http://missee.blogg.se/
Sent by: danielito

haha "trevligt att träffas, du får ha det bra"

helt rätt!

2008-12-07 @ 14:31:17

Share your comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (does't get published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0